Garancija

Garancija Proizvoda

Zahvaljujemo se što ste izabrali naše proizvode za održavanje bazena. Naša posvećenost kvalitetu i vašem zadovoljstvu je od najvišeg prioriteta. Svi proizvodi koje nudimo su pažljivo odabrani kako bismo vam obezbedili najbolje iskustvo u održavanju vašeg bazena.

Uslovi Garancije:

Period Garancije: Svi naši proizvodi dolaze sa standardnim periodom garancije. Garancija pokriva materijalne i proizvodne greške.

Isključenja Garancije: Garancija ne pokriva oštećenja nastala nenormalnim uslovima upotrebe, nepoštovanjem uputstava za održavanje ili neovlašćenim popravkama. Takođe, ne pokriva normalni fizički i estetski sastari proizvoda usled redovne upotrebe.

Proces Garancijskog Servisa:

Kontaktiranje Korisničke Službe: Ukoliko primetite problem sa proizvodom tokom perioda garancije, odmah nas kontaktirajte putem naše korisničke podrške na office@svezabazen.rs. Naš stručni tim će vam pružiti potrebne informacije o daljim koracima.

Evaluacija i Rešavanje Problema: Nakon prijave garancijskog zahteva, naš tim će vršiti brzu i efikasnu evaluaciju problema. Ukoliko se utvrdi da je problem pokriven garancijom, obezbedićemo vam zamenu proizvoda ili popravku u najkraćem mogućem roku.

Transport i Troškovi: U slučaju zamene ili popravke tokom garancijskog perioda, troškove transporta snosićemo mi. Međutim, troškove neovlašćenog servisa i transporta nakon isteka garancije snosiće kupac.

Verujemo da će naša oprema i hemija za bazene zadovoljiti vaše potrebe, ali u slučaju bilo kakvih pitanja ili problema, slobodno nas kontaktirajte. Hvala vam na poverenju i podršci!

Srdačno, Sve Za Bazen