Reklamacija i povrat robe

Poštovani kupci,

Želimo da istaknemo da nam je izuzetno važna vaša satisfakcija prilikom kupovine naših proizvoda. Nažalost, ukoliko naiđete na bilo kakav problem ili neispravnost sa kupljenim proizvodom, stojimo vam na raspolaganju kako bismo rešili situaciju i pružili vam potpunu podršku.

Da bismo proces rešavanja reklamacije i povrata robe učinili što efikasnijim, molimo vas da prateći korake navedene ispod:

  • Dostavljanje Dokumenata: Prilikom podnošenja reklamacije, obavezno je dostaviti određenu dokumentaciju radi bržeg i preciznijeg procesa.

    • Originalni Račun: Molimo vas da priložite originalni račun o kupovini radi identifikacije i provere transakcije. Račun je od suštinskog značaja kako bismo mogli tačno identifikovati vašu kupovinu.
    • Overen Garantni List: Uz originalni račun, potrebno je priložiti i overen garantni list proizvoda. Garantni list je ključan za proveru vaših prava na garanciju.
    • Reklamacioni List: Molimo vas da popunite priloženi reklamacioni list sa preciznim opisom neispravnosti proizvoda. To će nam pomoći da bolje razumemo problem i pružimo adekvatno rešenje.
  • Preuzimanje Reklamacionog Lista: Reklamacioni list možete preuzeti klikom na sledeći link: Reklamacioni list

Molimo vas da popunjeni reklamacioni list zajedno sa ostalom dokumentacijom pošaljete na našu adresu za reklamacije, koja je naznačena na našem zvaničnom veb-sajtu.

Nadamo se da će ovo olakšati proces rešavanja eventualnih problema sa kupljenim proizvodima. Vaša satisfakcija je naš prioritet, i radujemo se što vam možemo pružiti najbolju uslugu.

Hvala na poverenju!